HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Björn Rosenström – Egon <3

nuuu sitter jag och lyssnar på en indian låt och monika klär på typ en barbie ? HAHHAA
så jäääävla skön låt.
jaja, ikväll har jag varit med martin och monika.
och det har  ju varit super bra väder hela dagen, vi cyklade ner till stan och blev.. ja blötaa:)
där träffade vi även samuel som tog sig en kaffeee.^^
Kaffe är ÄCKLIIIIGT 
härligt sommarlov,det känns typ som vinter?
jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på indian låten och titta på då monika klär en barbie?
HAHA assåååååååå vars hittade hon den egentligen? 
 
Krishna Das – Devi 'Rave' INDIAN LÅTEN
   mellepelle hittade låten, thaaanks.
flumm inlägg... inte bra!
råka,


Kommentarer
Postat av: samuel

kaffe e (L)

2010-08-06 @ 02:43:25
Postat av: mmmmmmm

CREDS TILL MIG :]

2010-08-06 @ 11:57:55
URL: http://melleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0