jao

Hej:)
idag vaknade jag och monika,sen åt vi vofflor som min mamma stod å gjorde:]
vi åt typ 5st:) vi satt ute och åt, men sen efter en stund blev vi prooopp mätta. haha
aa sen tyckte vi att solen stekte så, så vi ville fara å bada..
så mamma skjutsade oss, (minns inte vart)..
men iaf, de va sjukt kul.
bilder har ni fått i förra inlägget..
sen ikväll, träffade vi maartiiiiin.
sen träffade vi blom och erik!
sen gick vi hem till mig,utan blom och erik.
sen satt vi och,pratade?
sen for monika,sen vare bara jag och älskling kvar!
sen efter nå timmar for han, och nu sitter jag här, ensam:)
eller nä, inte helt ensam.. En hedvig i knät, men hon är jobbig..
kaniner bara bajsar. fast inte min dock! min slickas..
hon är som en hund ibland.. konstig!
men aja, nu ska jag dra te badrummet å stopp in tandborsten i munn,tvätta bort sminket
å smsa med älskling,sen sova!:)
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0