jaoo

den här dagen har varit skit, gått och gråtit inombords..
saknar dig så otroligt mycket finaste Frida..
Minns du när vi gick runt hela ersboda i ''pjamas''.
Sen då jag och alexander flög in i väggen, och du skrattade som fan.
Du pratade om den dagen hela tiden.
Och då vi tog den där leksaks traktorn och körde ner för backen på tid,
då du nästan höll på köra på den där gubben som inte hörde dig.
trodde ärligt att du skulle döda han,hehe!
då vi tog cyklarna till mcdonalds,sen orkade vi inte gå in,
 så vi drog en cykel drive in!
då vi jagade en epa med cyklarna, vi cyklade som galningar.
skulle kunna göra precis vad som helst, bara jag får uppleva en enda dag till med dig
bästavän/du och jag tills graven skiljer oss åt...hade vi sagt!
men du kommer fortfarande finnas i mitt hjärta,
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0