;D

hej.
ikväll är det chill som gäll:)
ska se en film med syrran och jonas lite senare,
nu sitter jag här och kikar på lite bilder.
funderar över min header, den ser ju gaalen ut:)
måste be ngn göra en ny..

haha,juste!jag och lisa såg en tant som hade typ påskägg på fötterna..
hon hade dom som skor! det såg fan helt sjukt ut, vi satt och kollade på hennes fötter.
sen kände man hennes blick mot een och hah hon stirrade på oss som om vi var dumma i huvudet!
jag tänkte fråga vars hon hade köpt dom..men nejjjjdå!
haha de var typ träskor med blått skinande papper på? asså jätte svårt att beskriva,men det såg ut som påskägg!
ommmmg ;D
aja riktigt snygga iaf^^

ha en bra kväll,kramis!


Kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

PÅSKÄGGET :D

2010-07-30 @ 00:42:13
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0