shaou!

hej, ikväll har jag varit med melle och monika!
först vare bara jag och monika,vi cyklade ner till stan sen cyklade vi typ
lite grann å flummaa ;]..
sen cyklade vi till umedalen där monika bor, och satte oss på hennes ballkoong
med melinaaaa,sen for jag och melle till en lekpark,
hahaha vi körde sån här sak, det är typ flera röda cyklar som sitter ihop i en
rund ring, sen cyklar man å då far man runt runt :] hahahah kuuul!
mmh,sen hände int så mke mer.. hahh låter kanske inte så asm,
men de vare:) men aja ni kanske tyck jag skriver lite konstigt idag men det
 är för att jag e konstig idag''
hahhaha jaja, iaf så fyller Melleee år idag. (söndag) 
GRATTTIIIISSS MELLE<3

 
viiingllaa då jag cykla så blev ingen bra bild, hahah so long,caoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0