jajajjajaaa

assåååå gud,hahahaha ikväll och igår kväll körde typ alla ''anden i glaset'' på hartan
men åh så läskigt, igår var det tillslut bara jag,sofi och viktor kvar som körde,alla andra gick ner..
sen alla ba Ni kör på egen risk.. vi ba kääft:] hhaha aah sen fråga vi ''anden'' en grejj, sen han ba; UT!
vi blev .... ah verkligen jääte räddaa^^ nämen vi tänkte ba kanske smartast att vi inte kör nå mer nu:]]
haha ja och ikväll var vi mke mer peeps å körde, det var läskigare ikväll för vi ba; är anden ond?
sen ba; ja......sen Anders ba; är anden god?........sen ba; 5ut ja!
sen vare 5st personer som satt å kollade på. sen ja, anden menade säkert dom :] höhöhö.
ja sen i slutet en frågade ba; kan du bevisa att du finns?
(vi följde glaset,glaset stannade på ... ja!) vi ba, NEEEJ SHIIITTTTT...
alla kollade as oroligt på varandra typ, och vi satt på övervåningen, bredvid vindsdörren, och bakom oss var en trappa till ett mörkt rum, (jag kunde inte hålla mig, så jag kollade mot den trappen till det mörka rummet, och skrek ba; KOOOLLAA BAAAK ''skrriiik'' .. haha alla hoppade till och skrek sjuuuuuuukt mke, jag börja skratta as mke, fiifaaaeen va roligt.. sen hahahha anders å viktor som  satt bredvid mig blev fan as suura, hahah ni blev fan så rädda att ni nästan satt i mitt knä, helt seriöst :O.. sen haha Du Sofie,du skrek inte liiiitee asså, haha sötnoosar!
Sen vet vi en tjej som körde med några, sen frågade dom någonting om en kille, sen frågade Anden ba: Nej! jag tål honom inte... sen for rullgardinen upp..
och en gång förut då jag körde, sattes tv'n på . SJUKT LÄSKIGT DE VAR. :P

men ahaha, jaja anden i glaset e bara löjligt! men kul å köra med måånga andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0