ah tja,nu äre jag igen..;)

Hej, dagen började med att jag vaknade och gick och träffade William
Sedan åkte vi buss till Ersboda och såg på Mathilda och Johannas match mot Sandåkern, resultatet nämner vi dock inte i bloggen för det är för skamligt för ''IBK Dalen''. 
Sedan åkte vi hem,åt mat, jag träffade Mathilda vi gick hem till William och Johanna, sedan satte vi oss och såg på en skräck film, ryktigt mysigt hade vi det! :D asm. 
sedan nu då jag kom hem såg jag på filmen '' Hole In One'' AS BRA! 

Sedan ville jag bara skriva en sak till min älskling. 


Tänk dej en vinter utan snö och frost.
Tänk dej en höst utan löv och blåst.
Tänk dej en vår utan fåglarnas kvitter.
Tänk dej en sommar utan havets glitter,
så känns det för mig en dag utan
dej. (L) 

/
MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0