låt texten tala..

Första gången jag träffade dig,var då jag var med en god vän,och du var även  med din vän.
Första gången jag hörde din röst,var som att höra änglarna sjunga.
Första gången jag såg din i ögonen var det som att jag drunknade i dom,
Första gången jag rörde vid dig,så blev jag alldelens varm, Jag har aldrig känt den känslan förr.
Mamma har berättat om den känslan förr, hon säger att det kallas för ''kärlek''.
Jag frågar mamma om det jag upplevde var ''kärlek'', och mamma säger att det är äkta kärlek.
Jag träffar dig igen några dagar efter och jag märker hur fruktansvärt bra jag mår i din närhet, jag vill aldrig
lämna dig, jag vill bara få ha den där pirrande känslan i magen resten utav mitt liv.
Jag...jag kan inte beskriva hur mkt du betyder för mig..
Hur jag  än sitter här och verkligen försöker skriva hur du får mig att känna så går det inte..för allt du gör för mig,det är obeskriveligt.
Och jag vill inte uppleva det med någon annan,
Du måste vara en ängel ifrån himmelen som kommit ner till jorden för att bli min,  men jag fattar inte varför du är här på jorden och sitter här med mig,då du borde vara i himmelen och vara en ängel.

Du är det vackraste gud har skapat,vackrare en alla fina ställen på jorden.
Du är det finaste som finns, finare än en glimtande diamant.
Du är så underbar som man ska va,du är det absoulte finaste och bästaste som finns..
Jag älskar dig Mathilda Granberg!
/ MF

Kommentarer
Postat av: mullee fnisS :]

NAWIIIIIIIIIIIIIII :O<3

sötnosar<3

2010-10-04 @ 18:10:18
URL: http://melleplutt.blogg.se/
Postat av: lisa berglunddddd

faan va gölligt!

2010-10-06 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0