palaaaa,måste vara en mardröm.snällasnällaaaa...

bara de.. att jag saknar dig mest,finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag saknar dig..
du kommer alltid ha en stoor plats i mitt hjärta. Du var som en syster,vi gjorde allt tillsammans!
ex, cyklade drive in med cyklarna på mcdonalds, kommer aldrig glömma alla fina stunder med dig gumman!
Du var och kommer alltid  vara min allra bästa vän,ingen kommer någonsin ta den plats du har i mitt hjärta.
kan inte sluta tänka på dig, saknar dig mer och mer för varje minut!jag orkar ej mer, kom heem älskling..
kom till mig, säg att allt bara varit en mardröm,att allt är bra igen.
jag kan verkligen inte berätta med ord hur mycket jag saknar dig,hur mycket jag än sitter och försöker går det inte! kom b-a-r-a tillbaka..
orkar intee,du gjorde mina dagar,vill höra dig skratta igen,se dig le!
gumman, KOMTILLBAKA!
känns hemskt att tänka att jag aldrig kommer tillbringa fler stunder med dig
det har gått ett tag nu, och jag saknar dig bara mer och mer
vila i frid,min älskade ängel



saknar alla underbara som begått självmord/dött av ålder..
känns så jävla svårt att mista någon som betyder så sjukt mycket
fuck that shit vill ba gråta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0