every second!....

dagarna går snabbt,imorgon är det ett år sen du lämnade oss älskling..
känns som evigheter sen, tänker på dig hela tiden,kan du snälla bara komma hem?
vill att allt bara ska ha varit en jävla marddröm..
jag sa en gång att jag älskade dig..att du betydde enormt mycket för mig
och det är jag glad för nu, att jag hann säga det!
du var min bästa,allra bästavän Frida..
vi gjorde så mycket roliga och tokiga saker tillsammans.
du blev så glad då ni flyttade hit till grubbe, vi spenderade många timmar hos dig.
vi åt upp en hel paj själva som din farmor hade gjort,vi ba vräkte i oss..
och då vi satt inne i lokalen och ringe våra ''vänner'' och nä jag ska inte avslöjja dig gumman,
det är våran hemlighet som vi aldrig skulle berätta för någon,och jag lovade dig att aldrig göra det heller!
sviker inte min bästavän.

ett år sen..det var så jobbigt,har aldrig upplevt nå jobbigare..då jag fick höra att du dött..
den kvällen det hände, fick vi ett samtal.. jag kunde inte sluta gråta.
nästa dag for jag till skolan, men fick fara hem vid tio för jag klarade inte av det!
bara grätochgrät, att mista dig har varit det jobbigaste,det svåraste jag någonsin gått igenom!
jag älskar dig Frida Evelina Paulsson, 090507-091021.



r.i.p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0