Jag och Sofi's tankar om nästa sommar:

mathildaa'' säger: oja, nästa sommar blire ju Du och Jag= raggar runda HHHAHA

kroon säger: HAHHA FETT NICCEEEE ASSSÅÅÅE ;D

- mathildaa'' säger:
hahaha du skojjajar. vi kmr säkert bli sånna där rally kallar, hahah sen tutar vi as mke då vi kör förbi ngra killar HAHHA.... blir kanon

kroon// säger: hahhahaha nicce men tyyyp de kommer bli ekta vi,vi kommer fara runt hela umeå typ!<3

- mathildaa'' säger: hahaha jaaa oja, precis! vi typ ba; nja inga killar där... sen far vi te nästa place hahahh<3

kroon// säger: Hahaha men tyyp, vi ba ehh vi kollar nästa ställe :] 

mathildaa'' säger: haha jaaaa, typ ba; vi kammar next peeps gagaga!<3

kroon// säger:  vaaa?<3

- mathildaa'' säger: men hiih klaga på mina ord,<3 jag menar.. vi ska ''köra'' mke, låt bensinen bränna

kroon// säger: jahaa<3

-mathildaa'' säger: ofcdude, tagga som in i helvete..

kroon// säger: jaaaaaaaaa som faan ;D


Kommentarer
Postat av: sofi

hahah kommer bli fett nicee;D <3

2010-09-24 @ 19:39:19
URL: http://sweetgummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0