missu babe!

nyduschaT..

------------------------------------------------------------------------------


Hejhallå, satte mig nyss vid datorn,duschat osv!
så jädra kallt varje morgon nu när man går till skolan,känns verkligen som...vinter?
sen på dagen blir det bra,sen blir det kallt igen. haha boring

klickade upp spotify och då sattes den gamla
Black Eyed Peas – Where Is The Love? låten igång, asså då jag hör den tänker jag alltid
på när Jag och min bästaste bästaste SAKNADE ÄLSKADE vän Frida Paulsson var på mediamarkt och satt i en stol där och ''diggade'' den där låten, det var en i personalen som typ satte på den, sen vi Ba HÖJ!
haha ah.... asså jag saknar alla underbara minnen med henne, driv-in med cykel på mcdonald osvosv.
finns inga ord.. saknar henne så det går inte,hon var verkligen min bästavän..


Kommentarer
Postat av: deruu

FRÄÄÄÄÄSH! <3

2010-09-28 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0