el halluu!




el halluuh, i fredags va jag med blom,jessan,monika,johanna,simon och william
vi gick från blooms hus till grubbeplan, men på vägen dit var vi liiite busiga, hahahah
ttänker inte berätta:*
men ååh, det var en fetdimma på plaan,trodde den skulle äta upp mig^^
nämen ni ser ju bilden, lite läskigt ser det ut? :)
senare gick vi mot en park å träffade några 'fulla ungdomarr''
jag och simon lärde oss att släcka gatulyseN, haha vi sparkade på dom så det blev kålsvart!
fast jag sög..
sen stötte vi på ett gäng turrar,  som tydligen har rånat nå folk nu i natt? eller hur vare,
JA LOVAR OCH SVÄÄÄR det var typ dom, helt ärligt
vi gick förbi en pizzeria/bussplats, sen så stod dom där på vägen
Läskigtläskigt.
men nu ska jag se fotboll, haha och äta godis!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0