dude that's awesome!

tjenaaaaaa,fett tråkigt hemma idag, så loggade in på Mathildas blogg å skriver lite ;)... 

tänkte jag skulle skriva 1 sida av dom 8 jag skrev på Nationella Provet igår, Man skulle skriva utifrån rubriken ''Flammande Kärlek'', och man skulle beskriva vad kärlek är för något och om kärlek är värt den smärta som den kan orsaka, givetvis kommer ni bara få höra en liten liten del av det jag skrev men what ever, 

Flammande kärlek

Tänk dig en ocean som glittrar i solens sken framför dig, 
Tänk dig den absolut vackraste platsen på jorden, 
Eller att du just fått besked om att du har blivit fri ifrån din cancer,det är lycka.
Men att få höra orden jag älskar dig från någon som du verkligen älskar utav hela ditt hjärta, 
Och att du för den personen skulle  kunna simma över dom allra största haven, 
Gå igenom den djupaste regnskog, 
Korsa den allra hetaste öknen bara för att få se den person som du älskar
Och att få säga orden ''jag älskar dig'' till.
Det är mer än bara lycka,det är kärlek.


Kärlek är det absolut finaste och vackraste som kan existera mellan två personer, 
Och att få känna den pirrande känslan i magen varje gång man 
Är i närheten utav den person som man älskar 
Eller den varma känslan man får i kroppen 
Då man hör personens namn, det är alla människor värda att få uppleva.
I mitt fall heter den personen 
Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0