till ''someoneyouknow''

haha bara skrattretande att läsa, men att den orkar.
samma jävel varje gång som skriver kommentrarer till mig och säger massa otrevligt.
Du kan inte ens erkänna vem du är, så du kan tydligen inte stå för de du säger..
vet att det bara är pinsamt, inte så konstigt att du skriver anonymt ;D
men snälla, om du ska hålla på skriva saker kan du väl iaf stå för dina ord?
jag är iaf mig själv redan så du kan inte säga ''be yourself'', du känner nog inte mig såbra,vännen!
sköt ditt så sköter jag mitt, lägg dig inte i så mycket, straffar bara dig själv :)


(inte så många som gillar de du gör just nu,
tänk dig för lite grann) kan bli illailla..

Kommentarer
Postat av: linda

så jävla lågt, är det du vet vem?

du är iaf finast mathilda.

2011-02-07 @ 21:30:38
URL: http://takeitagain.blogg.se/
Postat av: martin

du är bäst älskling,bry dig inte om någon jävla wannabe som försöker va något,



tro mig,du är bäst<3

2011-02-07 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0