älsklingsmathilda bästastebästaste älskling! :*

2010-08-10  det är vårat datum älskling! :*

Dagen vi träffades,var höjdpunkten i mitt liv, 
När jag såg dej visste jag inte vart jag skulle ta vägen,du var så vacker. 
Jag ville bara krama och pussa på dej hela tiden, 
men jag var så nervös;]

När jag får hålla dig i min famn, blir jag alldeles varm
inombords av lycka, 
när jag kysser dig försvinner både tid och rum.
Tiden stannar och allt blir underbart.

Du har fått mitt hjärta och jag kommer alltid vara din. 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, 
så otrolig mkt. 
vill aldrig förlora dig,
min prinsessa.  
Jag älskar dig mest hjärtat(L) 

/Martin Fjällström:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0